5IN1 Spray Curățat EGR-TURBO (Egr-Turbo Admission Reiniger)

90,00 lei

Descriere

5IN1 Spray Curățat EGR-TURBO

5in1 EGR & Turbo cleaner este un produs unic și foarte eficient de înaltă calitate pentru curățarea supapei EGR.

Procesul de ardere din camera de ardere creează depuneri pe supapa EGR care pot deteriora grav motorul. O supapă EGR murdară poate provoca ticăitul/detonarea motorului. Acest lucru se datorează arderii slabe. Deoarece motorul nu funcționează fără probleme, piesele din motor se pot rupe, necesitând o revizie a motorului.

O supapă EGR murdară poate cauza probleme enervante, chiar dacă se referă doar la o mică parte a motorului. Este foarte simplu să curățați supapa EGR murdară cu spray-ul EGR/TURBO de curățare 5 în 1. Prin curățarea sistemului EGR poluat, puterea motorului este restabilită, consumul de combustibil este redus semnificativ și emisia de gaze de eșapament nocive este mult redusă.

Pe langa utilizarea 5in1 EGR & TURBO cleaner, este recomandabil sa folositi aditivii 5in1 preventiv pentru a preveni problemele.

→ Caracteristici

5in1 EGR + Turbo cleaner (ETI) este un produs unic și foarte eficient de înaltă calitate pentru curățarea contaminării și a depunerilor tipice care se găsesc în admisia de aer, sistemul EGR și turbocompresor. Uleiul, rășinile, lacurile și depunerile de carbon se dizolvă ușor și rapid, cu un minim de tatonare.

→ Aplicații

Curăță eficient turbocompresorul, sistemul EGR, admisia, supapa de accelerație și camera de combustie de depunerile și substanțele asemănătoare lacului care afectează puterea. Îmbunătățește performanța motorului, reduce consumul de combustibil, îmbunătățește mersul la ralanti al motorului. Prelungește durata de viață a componentelor sensibile ale motorului, cum ar fi convertizoarele catalitice și filtrele de particule. Reduce emisiile de substanțe nocive.

Aplicație
Pentru toate motoarele pe benzină și diesel cu sau fără turbocompresor. Nu deteriorează convertoarele catalitice sau filtrele de particule.

→ Date Tehnice

Forma : Aerosol
Punctul de fierbere/intervalul de fierbere : -44 °C
Punct de inflamabilitate : <23
Inflamabilitate : (solid, gazos): Nu se poate utiliza.
Densitate la 20 °C : 0,745 g/cm³.
Solubilitate : în/amestecabil cu apă
Vâscozitate : (n-octanol/apă): Nu se determină

→ Instrucțiuni

Urmați instrucțiunile sau solicitați unui mecanic auto să efectueze acest tratament.
A) Supapa EGR lipicioasă, depuneri de la supapa de admisie / supapa de accelerație și curățarea camerei de ardere: Demontați furtunul de admisie a aerului. Îndepărtați contaminarea cât mai mult posibil cu mâna / cârpa. Porniți motorul, asigurați-vă că a atins o temperatură normală și opriți motorul. Agitați bine spray-ul înainte de utilizare. Folosiți duza lungă pentru a intra în admisie / colector (intrați cu clapeta de accelerație deschisă, dacă este necesar), retrageți încet duza în timpul injecției cu o mișcare de 1 de până la 5 secunde, asigurându-vă că este tratată întreaga admisie. Lăsați produsul să se absoarbă timp de 5 minute. Închideți parțial (aproximativ 75%) intrarea de aer, pentru a accelera fluxul de aer și a crea o mai bună amestecare a produsului în fluxul de aer. Porniți motorul și lăsați-l să funcționeze la aproximativ 2.000 rpm. Apoi pulverizați produsul în admisia de aer cu rafale scurte (aproximativ 2 secunde). Asigurați-vă că turația a revenit la 2.000 (turații) înainte de a injecta următoarea doză de 2 secunde.
Folosiți tot conținutul recipientului de pulverizare și lăsați motorul la ralanti timp de cel puțin 3 minute după ultimul tratament înainte de a opri motorul. IMPORTANT: în timp ce curățați prin admisia de aer asigurați-vă că aveți la îndemână un obiect solid pentru a închide admisia în cazul în care apar bătăi puternice ale motorului. În cazul în care turația scade, accelerați pentru a evita blocarea…. În cazul în care motorul se blochează contra sau se produce o bătaie puternică a motorului, opriți imediat pulverizarea. Asigurați-vă că convertizorul catalitic și filtrul de particule nu se supraîncălzesc.

B) Funcționare defectuoasă a EGR sau turbocompresor cu depuneri grele de carbon. Agitați bine înainte de utilizare. Dezasamblați piesele (carcasa turbo și EGR). Pulverizați produsul pe depunerile din carcasa EGR și Turbo. Lăsați produsul să pătrundă timp de câteva minute și repetați dacă este necesar. Dacă este necesar, utilizați o perie sau o cârpă pentru a îndepărta depunerile libere. Asigurați-vă că piesele sunt uscate înainte de montare. Utilizați produsul necesar pentru curățare și utilizați conținutul rămas pentru curățarea prin admisia de aer, așa cum este descris la procedura A, pentru a preveni acumularea repetată rapidă și depunerile în sistemul EGR – sistem. Conținutul unui spray de aerosoli este suficient pentru curățarea EGR + Turbo, admisie și camera de ardere. A se utiliza în funcție de necesități. ETI trebuie utilizat în mod regulat la motoarele predispuse la murdărirea admisie și la murdărirea DPF. Pentru a preveni depunerile de carbon, este foarte recomandată utilizarea regulată a tratamentelor pentru combustibil 5în1.

→ Ambalare

400ml.